Gündüz hep meme istiyor ama emmesi çok azaldı gece uyanmaları arttı sürekli kalkıyor bir de birkaç gündür ek gıdaya da hayır diyor çıkartıyor kim görse ufak kalmış bilmem ne diyor . Kimseyi takmıyorum doktorumuz iyi diyor ama gece uyanmaları aç kaldığı için mi acaba aç mı cidden bazen anlayamadığımı düşünüyorum üzülüyorum.