4 aylık gece 10 da uyuyor sabah 10 a kadar deliksiz uyur ben besliyorum tabi, sabah kalkar altını alırım tekrar uyumak ister uyur 12 ye kadar uyanır tekrar uyumak ister gayet neşeli ama bu kadar uykuyu sevmesi garip mi normal mi anlamadım sanki hiç uykusunu almıyor uyku ıcın ağlıyor