Selam arkadaşlar. Çok tartışan Bir çift değiliz aslında ama eşim benim çok sınırlı olduğumu özellikle bebekten sonra arttigini bunun ilerleyen zamanlarda evliliğinizi ve bebeğimize(7 aylık) zarar vereceğini dusunuyor. O yüzden bı terapistle görüşmek istiyoruz. var mı bilginiz duyduğunuz. İstanbul Anadolu yakasındsyiz bu arada