1ana_2evlat Bebeğim sarılık oldu mememi sagip vermem gerek bana acil pompa gerekiyor onun için kargo geç olur elden teslim ariyorum antalya dan uygun olsun lütfen manüel olabilir elektrikliye gücüm yetmiyor.
SB_ 1ana_2evlat ay geçenlerde ben buraya ilan açtım kimse oralı olmadı Elimde wee baby markalı manuel pompa var En fazla 3 kere kullandım deneme amaçlı ama bende işe yaramadı Bide 2 tane cam yine wee baby biberon var onlar hiç kullanılmadı Hepsini sana 50tlye veririm
Azraaltay 1ana_2evlat bende senı durumunu yasadım arastırma hastanesının karsında aldım 350 ye elektriklı cıftlı masalar bayada attırıyo sutu suan ıkı aylık bebegım
Azraaltay 1ana_2evlat canım bak bende baya sut var ıstersen verebılırım sana sagıyorum buzluga atıyorum fazla var bende elımden bu gelıyor sana yardımcı olmak ısterım cunku bende senın durumunu yasadım
1ana_2evlat Azraaltay Canım bende sıfır almak isterim ama durumumuz şuan ona müsait değil diye buraya post actim.
SB_ 1ana_2evlat antalya büyük şehir belediyesi var ya Onun arkasında oturuyorum Yüksekalan mahallesi olarak geçiyor muratpaşa