BabyYoda Kızlar bebeğim 3 ay 8 günlük. 37.haftada 3450 gr 52 cm doğdu. Geçen hafta sağlık ocağı izleminde 6800 ölçüldü kilosu ama üstü falan kalındı tabi. Son bir kaç gündür emmelerimiz başa sardı yine ret başladı. Ya uykudan uyanırken ya da uyumak üzereyken emzirebiliyorum o da sadece uzanarak. Kucağımda asla emmiyor çığlık atıyor bir tek geceleri rahat emzirebiliyorum. Koltuğa vs yatırdığımda kıpkırmızı oluyor etinden et koparırmışçasına ağlıyor ayağa kaldırdığımız anda susuyor. Evimizde bir ergen var anlayacağınız 😒 iki sorum var ; 1-bu çocuğa ne oluyor neden ara ara meme reddi yaşıyoruz ? 2-Boy uzaması kilo kaybına sebep olur mu 100-150 gr civarı?
C-Efe BabyYoda benim bebis de 3 ay 12 günlük gece emmesi iyi zırt bırt saat bası kalkiyo ama gündüz cok açsa artık dalarak emiyor önceden gözü acık birbirmize bakarak felan emiyordu zar zorda olsa simdi imkan yok 5 dk emiyo birakiyo cok zorlarsam agliyor pış pış ne derken sallanırken ayaktayken zoraki emzirmeye calisyrm yada biraz 10 15 dk ara verip tekrar uzatiyrm neden böyle oldu bende anlamadım meme reddi degildir insallah 🙄
dwoz BabyYoda benımde kızım 3 ay 8 gunluk 2 gundur başladı bizdede meme reddi kendıni itiyor tam emcek bana vuruyor valla cok zormuş bu durum nası duzelcek bılmıyorum her fırsaatta vermeye calısıyorum ama nafile bızımkıde 38 haftada 3750 dogdu suanda 6300 sanki az kılo alıyomus gıbı gelıyor uzuluyorum bu duruma
SB_ BabyYoda gaz sancısı çekiyor olabilir çünkü yazdıklarının aynısını bende çektim çok gazlı bir bebekti Aşağı yukarı 4 ay ben evin içinde gezerek emzirdim Bi ara yatarakta emziriyordum ama yatarak emzirmek kusmaya ve daha çok gaz sancısını neden oldu
serenity_35 Meme reddi bizde de vardı 2.5 aylıktan beri ayakta emzirdim gezerek sol göğsü hiç emmek istemedi ters tuttuk 2 kişi emzirdik falan baya bi uğraştırdi beni . Dediğiniz şey bizde de oluyor yatmak istemiyor oturmak istiyordu bizimki o ara bizde o ayda 600 gram aldık. Bu ayda da bronşit başlangıcı oldu ası bile ertelendi hastalık sürecinde dogru düzgün emmedi burnu tıkandı falan uykuda ağlaya zirlaya zorla emzirdik . Yavaş yavaş geçiyor yani emzirmekten vazgeçmeyin bu ara bile şarkı söyleyerek falan emziriyorum hala kanmış değil. Emzirince hemen uyutuyorum yediği yarasin diye
BabyYoda serenity_35 Ben tek başımayım eşim gece 12 gibi geliyor işten 🥺 benim göğüslerim maalesef biraz büyük ayakta emziremiyorum… şaşırdım kaldım artık
Angelangelll serenity_35 Bronsitinizin geçmesi kaç gün sürdü. 6.gundeyiz ve hâlâ hirilti öksürük devam ediyor.bizİmde 4.ay asımız ertelendi bu yuzden
Prensescik Aynı şeyleri bizde yaşıyoruz 2 ay 22 gunluguz 15 gündür boyle inşallah bıan önce duzeliriz çok zor
BabyYoda C-Efe aynı şekildeyiz biz de. İnek sütü alerjisini bile düşündüm acaba mı diye. Ama öyle olsa gece de emmez 🤷🏻♀️ Ayaklarını karnına çeke çeke ağlıyor gazı var zannediyorum ayağa kalkınca mirket faresi gibi etrafı gözetliyor ağlama falan kalmıyor
C-Efe BabyYoda ya bende alerji düsunüyorum nasil acaba meme reddi yapiyormu bebek cünki ilk emdiginde 3 dk 5 dk cok.istahli gibi memeye yapisyo sonra ne oluyorsa oluyor bide bi yanaginda kizariklik var öptügümuzden oluyor arada geciyo kücuk ama internetten baktim süt alerjine baska hic belirti yok kilo alımi iyi yaklasik 3-4 @haftadir böyleyiz cünki☹
C-Efe dwoz canım kilosu gayet iyi benimkide 6150 ayins göre iyi bazı 4 5 aylık bebekler o kilodaymış kilosunu dert etme
BabyYoda C-Efe karnı gurulduyor mu gazdan ? Bi de mukuslu kaka oluyormuş alerjide. Bizim genelde mukuslu 😒😒
Elif-12 Aynı sorun bende de var dün saatlerce ağladı ne yaptım meme almadı en son biraz mama içti kendine geldi iki gün sonra boy kilo baktıracaz umarım almıştır en az 500 gram almışsa artık takmicam bilmiyorum ya 3 aylık ama çok zayıf sağlıklı olsun da ne bilim bazen sütümün yaramadığını bile düşünüyorum
serenity_35 Angelangelll geçen perşembe teşhis konuldu klamer bricanyl yazdı doktor kullandık 2 günde bir kontrole götürdüm bugün %95 geçmiş dedi ama yinede 2 gün sonra bi daha getirin dedi ona göre antibiyotik devam edip etmeyeceğimize karar veririz dedi. Şükür hirilti ve öksürük gecti çok az bi balgam kaldi onu da atınca rahat edicez . Biz anne sütü aldığımız için emzirme kampı yaptim kizima ben