zumrrakrtss Yaptıran varmı ne zaman yaptırdınız nasıl oldu acı oldumu yara yerinde ben özel bölgeme yaptırıyordum yarım kaldı
Deletedmom0099 zumrrakrtss gittiğiniz yeri arayıp sorun bence ben 39 günlükken ağdaya gitmistim oraya dokunmamıstı daha tam iyileşmemiş olur bana kalırsa