Humeyra6554 Bana da yürüsün de gör diyorlardı.Tam yaşında başladı yürümeye.Zaten aşırı yaramazdı oğlum.Şimdi başa çıkamıyorum.Oyun oynamaz oyuncaklarıyla alakadar olmaz.Aktivite yapalım desen 10 dk bakar sonra kalkar kedilerimin peşinden koşar.Evi talan eder.Dolaplarda ki bütün kilitleri kopardı.Koltuklara çıkmaya başladı.Bütün gün peşinde koşturuyorum.Şuan 13.5 aylık.