fairytaleofthestars Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Benim bebeğimde de aynı dönemlerde olmuştu, gözyaşı kanalı tıkalı olduğu için oluyormuş. Ben kendi sütümden bir iki damla sıkmıştım iki gün içerisinde geçmişti. Daha sonra çocuk doktoru bir daha sıkmayın olursa getirin dedi. Sonra ben göz doktoruna muayene götürünce oda bana 1 yaşına kadar göz pınarına günde 2 defa 10 kere minik minik bastırmami söylemişti.