Esese Öncelikle Sağlam bebek istem atıyor röntgen için 2 ay 15 olmuşsa bebeğiniz röntgen öğle sonu gidip cektirebilirsiniz Göz için de randevu gerekli
sevgii_123 Esese hallettim canım teşekkür ederim randevusuz gitmiştim kalça için göze de ayın 15 ine randevu aldım
[silindi] sevgii_123 yenidogan da gittik rezaletti.coxuk acil de rezalet gata yerine gazi yi öneririm
Heydahadahanasilsiniz sevgii_123kalca testi yaptirdim ben yanlış yaptılar kalçası çıkık dediler ben de özele gidip baktırdım hiçbir sorunu olmadığını söylediler. Şimdi 2 yaşında kızım kalça sorunu da yok.
sevgii_123 Heydahadahanasilsiniz aaa ciddi misiniz bizede bi sorun yok dediler ama guvenemedim şimdi .