Merveensarelisa Yeni dogum yapmış kış anneleri bebeklerinizi nasıl giydiriyorsunuz uzun kollu zıbın corap eldiven patikli alt üst takım şapka giydiriyorum muslin battaniyeye sarılıp birde ince bebek battaniyesine sariyorum yataginda da kalın battaniye ile ortuyorum oda sıcaklığı 24-25 derece olsun demişti doktor
ardenbebekk Merveensarelisa ben korktuğumdan içine de bi patikli pijama giydiriyorum yani zıbın pijama üstüne tulum battaniyeye çok sarmıyorum üstüne örtüyorum oda 24 derece
Busemehmetbora Merhaba , bebegım 27 günlük bende ince atlet üstüne zıbın bir badi altınada bir alt pijama ve tulum , tulum giydirmezsemde 2 tane alt , 2 corap , sapka eldıven ., uyurken 0.5 tog tulum. Evım genelde 23 24 derece