Papianneoldu merhaba benim oğlum da 40günlük başlarda gece/gündüz toplamda 10 saat uyuyordu yani gündüz çok az, gece ise uyuyordu nispeten,şimdi ise gündüzleri de biraz biraz uyumaya başladı.ama bu sefer de aksamları biraz aksadı. Döngüleri bence çok değişiyor. Ama yatağına koyduğumda hep uyanıyor cünkü sıçraması cok oluyor bu sebeple çareyi çğunlukla göğsümde uyutmakta buldum. Güvenlik açısından tehlikeli bu arada önermiyor uzmanlar ama hep kontrollüyüm, dolayısıyla tam dalamıyorum. Her ne kadar temas bu dönemde önemli olsada alıştırabiliyorsak yatağına/yerine alıştırmak en doğrusu. Ama ben yapamıyorum🙈 uyusun da nasıl uyursa öyle olsun durumundayım, uykusuzlukla başedemedğimden.