Mmelike Merhabalar Bebeğimizin beşiğini satmak istiyoruz yeni almak istiyoruz o yüzden satıyoruz. Yaklaşık 6 ay yattı hic bir yerinde çizik kırık yoktur. Resim paylaşamıyorum nasıl paylaşılıyor bilmiyorum.Yavrulu beşiktir büyüyen beşiktir.
VERA19 Mmelike Merhaba.İl etiketi ekleyebilmek için soruyorum🌟 Hangi il? İnstagram çağrısı yapmak forum kuralları gereği yasaktır.Bu nedenle postunuz düzenlenmiştir
Fatmalaz Mmelike güzel beşik rengi de çok tatlı benim de 5 aylık bı oğlum var daha beşik alamadım yanimda yatıyo kaça veriyorsunuz acaba beşiği
aley_ckmm24 Mmelike googleye resim yükle yazıyorsunuz oraya yükleyip linki kopyalayıp buraya atıyorsunuz
Oglumunannesiyim__ Fatmalaz Pierre cardin Bonny bebek odası beşiği satıyorum bende park yatak alacağım oğlum 6 aylık tertemiz kullandık 1400 tl fiyat düşünüyoruz 😊
Busragokceberra @biruykusuzanne Canımız annemiz satış yapmak için ayrı bir post açmalısınız bu yüzden yorumlarınız silinmiştir