Defneninannesie teşekkür ederim canım, çok ayrıntılı anlatırdım ama kısaca özet geçeyim dedim, gebelikte testlere karşı gelen doğumdan sonra asilara da karşı gelir diye düşünüyorum artık, herkes kendi vicdan muhasebesini yapmalı, tamam karşı olabilirler ama burada olumsuz şeyler yazmamalilar. Bir de sağlık konularinda çok önemli hastanelik durumlar oluyor o kadar yanlış yönlendirmeler oluyor ki adım gibi bildiğim bı konu olmasına rağmen cvb vermem çünkü ne olursa olsun hastaneye gitmeliler. Hayat kısaca tecrubelerd b ibaret🙃