5 gün önce doğum yaptım ilk ayağa kaldirildigimda da ilk 4 günde de yaşadığım ağrıdan çok yanmaydi hatta bunun yanında karnima ameliyatta ve odada rahmi temizlemek için çok bastırdıklari için yoğun bir ağrı çektim ilk kez bugün ağrı kesici içmeden daha iyi hissediyorum sanırım bir süreç ve zamanla her şey daha iyiye gidecek 🙏