20 günlük Bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor ve sık sık emiyor çişi 5 6 bez değiştirirken kakayı neredeyse 1 buçuk günde bir yapmaya başladı son 2 gündür. İlk günlerde günde 3-5 kez yapıyordu. Gaz sorunumuz Başladı bu durumda başladı. internette araştırmama göre normal yazıyor ama😏 yaşayan var mı