SEDANURRRR BallyavruMM bizede 3 damla demişti özel hastanedeki doktor günde 3 kere 8er damla ver demişti 3 damla fayda etmez dedi onunla birlikte sab simplex kullanıyorum
Prensinannesiu Ben kullanıyorum günde 5 damla sabah akşam çok faydasını gördüm kendi çıkarıyor gazını