Mommy_Bird Merhaba hanımlar aranızda yaşayan var mı sık sık crp değerim yükseliyor titreme ateş ile kendini gösteriyor başına gelen var mı hangi bölüme gitmem gerekiyor netten baktığımda baya korkutucu şeyler yazıyor çok tedirgin oluyorum 😒😒
Bedihaaa Mommy_Bird benimde aynı 15 günde bir titreme ateş eklem agrısı yaşıyorum crp değerim hep yüksek çıkıyor antibiyotik veriyorlar kullanıyorum biraz rahatlıyorum ama yok tekrar ediyor. Enfeksiyon hastalıkları bölümüne gitmek gerekiyormuş
AslihanElif Mommy_Bird benim eşim 330 crp ile 60 gün boşa ilaç kullandı idrar kültürü ve kan kültüründe kesin sonuç aldık ona göre ilaç tedavisine başladı hatta dün bitti ilaçları çok zor süreçti umarım tekrarlamaz 1 senedir tekrarlıyodu eşiminde. Geçmiş olsun🥰
FistikliLokumum Mommy_Bird su an hamile misinix? Benim hamileyken bin küsürlere cıkmıstı crp degerim ve kalcadan antibiyotik igne kullandırmıslardı bana ve en son 35 37 hafta arası yatıs verdiler orda damardan verdiler antibiyotigi ve sol tarafım agrıyodu akcigerimde pıhtı olmus o yüzddn de dogum yapana kadar ve sonrasında q0 gün daha kan sulandırıcı igne oldum kollarımdan hep. Genellikle hamilelikte yükselir cünkü crp
Mommy_Bird Birkullanici geçen gün yine böyle oldum 53 çıktı bu yüzden bi ara hastanede yattım 280 çıkmıştı
Mommy_Bird Bedihaaa bende aynı durumdayım yine bi titreme aldı beni ağlıyorm sinirden ya heryerim agrıyor kanser kap krizi falan yazıyor nette bide bu yüzden tedirgin oldum geçen gün gittiğimde iyiki erken gelmişin yoksa tablo çok daha kötü olurdu dedi dr antibiyotik kıllandım geçti ama nereye kadar böyle olacak 🥲
Mommy_Bird Birkullanici adaba enfeksiyon kaynaklı mı başka bi sıkıntı olma ihtimali varmıdır çok korkuyorum 😦
Bedihaaa Mommy_Bird valla bende bilmiyorum canım henüz bi çözümünü yada enfeksiyonun odak noktasını bulamadım. Kadın doğumcuma gittim acaba dikişlerle mi alakalı yada doğumda içimde bişey mi unuttular düşüncesiyle benlik bişey yok dedi dahiliyeye gittim covid sin dedi deli gibi bir sürü hastaneye gittim test yaptırdım hepsi negatif çıktı
Bedihaaa Mommy_Bird içini ferah tut her zaman iyi düşün ki iyi olsun bi git bakalım enfeksiyon hastalıkları bölümüne bi muayene ol tahlil ver. Korkma kendinide strese sokma. Gidince bana da mutlaka yaz sonucu 😊
TheBaby Mommy_Bird Canım sen kanserden falan bahsediyosun galiba. Allah korusun. Enfeksiyonda da yüksek çıkıyor. Korkma
Mommy_Bird Bedihaaa beni de öyle sanıyorlar ateşli gitttigm için hatta bazı hastaneler test sonucu istiyor bakmak için
Mommy_Bird AslihanElif size de çok geçmiş olsun inşallah benim de çözüme kavuşur sürekli tekrar ediyor
Tubaninincisi Emzirme döneminde yaşıyorum bu sorunu sürekli yükseliyor aynen titreme eklem ağrısı ile anlıyorum yükseldiğini yoktu önceden ya aşıdan sonra oldu böyle ya da emzirirken meme ucundan mikrop kapıyorum mastit gibi bişey ondan oluyor anlamadım.