Dimitrina_kovaceva Benim gençler ve hep genç kalan güzelliklerimmm 💃🏻 hiç duyulmamış ama kullanıp memnun olduğunuz değişik bebek bezi markalarını yazar mısınız rica etsem ☺️
tugberk_oguz Dimitrina_kovaceva duyulmamış bebek bezi mi olur allah askına adam duyuracak reklamını yapacak ki satış olsun
Dimitrina_kovaceva tugberk_oguz e trendyolda var birsürü marka elbebek- mutlu bebe falan gördüm birsürü gördüm de isimlerini unuttum 😅😅
Serpil51 tugberk_oguz niye olmasın az bilinen bir sürü marka var sizinde bilmediğiniz bir sürü marka olabilir
ilkbahar Dimitrina_kovaceva bazı bebek bezleri var çok adiler o yüzden iyi ki duyulmamış dedirtiyolar insana 🤦♀️
Dimitrina_kovaceva ilkbahar aynen belki de bu yüzden duyulmamışlardır 😅 ama elbebek diye bi bez gördüm yorumları aşırı iyi şaşkınım 😅
covirgin Dimitrina_kovaceva bence önlem reklamı az yapılıyor ama çok memnunum bundan önce minies kullanıyordum büyük paket bulmada sıkıntı çektiğimiz için önleme geçtik ikiside çok iyi
Wolverine covirgin Ben de minies den sonra önleme geçtim. 12 aydan beri önlem kullanıyorum. Şuan 21 aylık çok da memnunum
aley_ckmm24 Dimitrina_kovaceva ben denemedim hiç ama arkadaşım şokun bebeland diye bir bez markasını kullanıyor pişik flan yapmadı demişti
Dimitrina_kovaceva aley_ckmm24 onun içeriği de temizmiş ben 1 kere kullandım muhendisinoglu yıldızlar listesinde o bez şaşkınım
covirgin Wolverine evet fiyat olarakta diğer bezlere göre daha uygun sleepyde kullandım hiç beğenmedim
irva Dimitrina_kovaceva Pedo 😄 hiç kullanmadım.Adınıda bilmiyordum annem zamanında kardeşine pedo diye bez vardı ilk o zamanlar onu kullanmıştık dedi.29 sene öncesi yani.🙈 Bakayım hala var mı diye hala varmış.
Dimitrina_kovaceva irva aaaa ben de gördüm bide pedo plus var. Madem o kadar eskiiii bir bez yılların bezi yani iyidir diye düşünüyorum şuan haksız mıyım