MerveAlaca67 komple aldırdım hiç işe yaramadı,1 sene bile idare etmedi.ne zaman tırnak olışup uzamaya başladı, gene hemen battı.Sora batıkları temizleyen bir kuaför buldum, düzenli temizletmeye başladım tırnağın altına pamuk koyuyordu.Bende hemen batık olan tırnaklarıma kantaron yağı sürmeye başladım.altında pamuk olduğu için, tırnak hiç temas etmiyordu etime,kantaron yağını da sürünce ,açık olan yara hızla iyileşti.Ve inanırmısımız bir daha asla batmadı.ordaki yarayı hızlıca iyileştirmek önemli, günde 2 3 defa minik minik döküyordum kantoron yağını tırnaklarıma.Demem o ki, size iyi bir ayak merkezi veya pedikürcü lazım, sorasını kantaron yağı hallediyor