Kizlar ikinci dogumumu yapali 2 hafta olcak insallah.ogullarimin arasindada 3 yas var.ve daha simdiden cok bitkinim.buyugunun kiskancligi laftan anlamamasi ve yormasi,kucugununde uykusuzlugu gazi filan derken simdiden pert haldeyim.Biliyorm bugunler gececek insallah yeter ki canlari sag olsun acilarini gormeyim ama lohusaliktanmidir nedir sanki hic biseye yetemicem korkusu ve moralman cokuk haldeyim.hem cok mutluyum hem mutsuz..var mi benim gibiler 😂