giedzemiz2801
Şaka değilim. Niye şaka olayım ki anlamadım.
Hayırlısı olsun dedim. Kötü bişi mi dedim. Gebe kaldın farz edelim, ne olcak yani, rahime düşmüş Bi can olabilir. Evet,hayır yerine hayırlısı olsun, Allah nasıl taktir etmişse o olur dedim. Şimdi anlatabildim mi kendimi???