Hbbkrm Kızlar oğlum 6 aylık çeşitli nedenlerden iki röntgen bir tomografi çekildi çok zarar olur mu canım çok sıkılıyor var mı benim gibi olan ya da bilgisi olan
Toprak_2019 Hbbkrm benim oğlum da 10 aylıkken iki defa tomo çekildi üstelik aynı gece bir ay sonra tekrar çekildi mecbur oldunmu çektiriyorsun canım yapacak bisey yok yeterki iyi olsunlar
Hbbkrm Toprak_2019 aynen canım engel olamıyosun ki yoksa her türlü zararlı şeyden korumak istiyorsun ama yapamıyosun