55 gün oldu doğum yapalı antibiyotik ve ağrı kesici vermişti benim de çok batıyordu 3 tane dikisim vardı gün aşırı banyo yaptim çok iyi geliyor banyo yapmak ve her defasında pedimi değiştirip taratlanip kuruladım tam 1 ay sonunda dikisim düştü hiç geçmeyecek sanmistim ama hiç yatamadım benimde bacağım acıyordu doğumda bacağımdan yapılan iğneden ama öyle bir şey ise zeytinyağı ile masaj yaptırın ben yaptırmadım ödem olmuş ve patlamıştı