Sefaserpil
Canım benim, kimseyi takma lütfen. Benim çocuğuma da emeklemiyor, nie emeklemiyor, böyle olmaz. Abes Bi durum var kesin, Dr.a götürün dediler. 11aylık oldu, bir anda emekledi. Şuan emekliyor hızlı Bi şekilde, tırmanıyor, düşüyor, ayakta durup düşüyor vs.
Ha içinizi rahatlatmak istiyorsanız, bunun ile alakalı doktor ve bölümler var. Gidersiniz baktırırsınız. 🤷♀️