eylulunannesi2 Merhaba arkadaşlar ben sezeryan doğum yaptım ve 30 gün doğum sonrası kanamam oldu kesildi 5 gün kesildi kırkım çıkmadan 35. gün adet gördüm fakat bu ay beş gün gecikti hala da olmadım normal mi acaba?
Melikeeeecansuu eylulunannesi2 ben 17mayısta dogum yaptım 8sgustosta adet oldum ondan sonra dahada adet olmadım sütten dolayı emzırdıgımız için normal dıyor doktor
Sedagmlksz Melikeeeecansuu ben de temmuzda doğum yaptım ağustos eylül ekim oldum kasım olmadım emziriyorum normal değil mi
Melikeeeecansuu Sedagmlksz evet normal doktora gıttım emzırdıgın için gayet normal 1 senede duzene bıner dedı