Rumyy bebeğim daha 18 günlük. İlk haftamızı yoğun bakımda geçirdik bu nedenle saatli emzirmeye alıştık biz de. Hastanede saatleri şu şekilde yapıyorlardı; 07:00, 10:00, 13.00, 16:00, 19:00, 22:00, 01:00, 04:00.
ben de eve geçince aynı düzende devam ettim. Kilo alımı olmadığı için 2 saatte bir emzirmemi söyledi sağlık ocağı. Ama sizin bebeğinizin kilo alımı yerindeyse uyandıkça emzirin, 3-4 saati aşmasın yeterki. Bebeğimin kilo alımı yerine geldiğinde ben de uyandıkça emzireceğim ana şu anlık bu düzende gidiyoruz.