Kelebek34 Naciyeylmz 🤦🏻♀️ Kabuk bağladığında kabuğun sıyrılmamasına dikkat et iz kalıcağımız düşünmüyorum canım
sarmaliklahana Naciyeylmz kız kendi yüzünü de yoluyor ya benım kızın yüzü tırnak içindeydi boydan boya 😆😄 corap geçir ellerine yada tırnakları kes haftada 1.
Serpil51 Naciyeylmz kendi yüzünü beş aylıkken çizdi şu an 15 aylık iz kaldı benim yüzümü de bir ay önce çizdi izi kaldı geçer mi bilmem derinliğe göre değişebilir