Merhaba. Bebeğim kanlı ve mukuslu kaka yaptığı için çoklu besin alerjisi diyetine başladım. Fakat yine de kan geçmediği için alerji maması kullanmaya başladık. Fakat alerji maması da çok koyu yeşil kaka yaptırıyor. Bu durumda içinde kan var mı yok mu görmek imkansız gibi. Mamanın iyi geldiğini nasıl anlayacağız bilgisi olan var mı?