Merhaba arkadaşlar kızım 9 ay 10 günlük ve bu 3 gündür kendini skıyor. Heycanlandığında sinirlendiğinde ellerini skıp kendini kasar gbi yapıyor bide ıhhhh dye ses çıkarıyor. Heycanlanınca sinirlenince o tepkiyi gösteriyor. Her dk yapmıyor. Bu durumu yaşayan var mı acaba