Dogumdan sonra ikiside oldu sonunda biraz rahatladm afedersnz tuvalaette bagra bagıra yapıyodm şmdi o acı kayboldu ama yaptıkdan sonra şişlik baya oluyo kreme daha d vam ediyorm nasıl gecer bi bilgisi olan var mı hep zamanla dediler 6 ay oldu ama yok