Egeninincisi Kızlar emziriyorum diye hiç bi ilacı içemiyorum boynum tutuldu kıpırdayamıyorum lütfen bana bi akıl verin be iyi gelir boynum tutuldu sırtım agrıyor kolum kalkmıyor yardım edin lütfen
Bahar00 Egeninincisi canım seni çok iyi anlıyorum benimde kaç defa oldu resmen yürüyemiyordum ağrıdan senin gibi bende ilaç alamadım tek çare zeytinyağı oldu bana eşim iyice ovdu masajla kasları gevsetti sonra Bi türbentle sardım sıcak kalsın diye çok faydası oldu bana mutlaka uygula Bi kaç defa yapın ise yarayacak inan bana.
bikerem Egeninincisi nane yagi bulabilseniz keske,toplanan odemi dagitmada birebir. Mentollu vicks gibi de olur. Emzimeseniz igne ile hemen çözülür ama emziriyorsunuz,sicak dus,sicak su torbasi gibi hafifletici seyler olabilir. Cok cektim ben de boynumdan
Egeninincisi bikerem ah keske çözüm var ama insan emzirince çareler çaresiz oluyor tesekkür ederim cevabınız için