Arkadaşlar 43 günlük bebeğim var her ağldığında emziriyordum sadece memede susuyordu doktorumuz ise çok kilo almış emzirme sıklığını azaltmamız gerektiğini bağırsak gazı değil mide gazı olduğunu sık emdiğinden dolayı çok gazı olduğunu söyledi nasıl azaltabilirim emzikte tutmuyor onunlada oyalayamıyorum sık emmeye alıştığı için çok ağlıyor var mı bunun gibi bi durum yaşayan