Ipekada34
Hangi ildesiniz? Ben Ank. Gazi Eğitim, Araş. Has.'De bebeğim dönmediği için sezeryan oldum. Çok memnun kaldım. Dikişler çok güzel atıldı. Eriyen dikişti. Alınmasına gerek yok sonradan. Prof. Dr. Ve ekibi girdi doğuma. Tabi ben bu Dr.a muayene oldum, oğlum doğana kadar. Tek kişilik odada kaldım. Yemekler çok güzeldi. Refakatçi kaldı yanımda, ona da yatacak yer vardı yanımda. Ama tabi tek kişilik oda ayarlamak lazım önceden. Sezeryana 500TL verdik bu arada.
Tek sıkıntım şuydu. Araştırma olduğu için odaya çok sık girip çıktılar, stajyerler.
Bu arada ilki sezeryan olan 2.de sezeryan olmuştu, orda doğum yapanlar.