Merhaba. Bebeğime iki gün alerji maması verdim. Sonra emzirmeye devam ettim. üçüncü gün çok az koyu ve yeşil kaka yapmıştı. Sonraki bezi ise bildiğiniz karılmış kına gibi yeşil ve kına kıvamında bezini doldurdu. Buna mama sebep olur sanırım değil mi?