1prens1prensesannesii Oğlum 1.5 yaşında kızım 2.5 aylık.. İnanılmaz vücudum ağrıyor. Hiçbirşeyi yapmak istemiyorum. Sadece yatsam diyorum imkansız tabi.. Bana şöyle dinç tutacak bir muktivitamin birşeyler önerir misiniz?
TheBaby 1prens1prensesannesii Osteocare kullandım. Hamileykende kullandım. Ağrıları kesiyor. Tavsiye ederim. Yorumlara bakarsınız zaten altında. Trendyoldan alıyorum. Birde ligone kullanıyorum bağışıklık için.
graycloud 1prens1prensesannesii Imuesng g365e bakabilirsin eşim de ben de kullanıyoruz çok daha dinç ve enerjik hissettiriyo içeriği de baya iyi
1prens1prensesannesii TheBaby teşekkür ederim.. Resmimi çekip atma şansınız varmış? Baktım şimdi bir kaç ürünü var hangisi acaba?
TheBaby 1prens1prensesannesii Ben artık emzirmiyorum. Osteacare hamileyken kullanıldığına göre sanırım emzirirkende olur. Doğum sonrası doktorlar emzirdğimiz halde bize takviyeler veriyor. Onlardan yola çıkarsak kullanılır diye düşünüyorum. Trendyolda satıcıya sor kısmından yinede bi sorun isterseniz