Koca_bebek Serpil51 b3n sürekli orda alıyorum hiçte kötü gelmedi yani ne yıkamada soldu rengi nede deyşik geldi çok güzeller
Serpil51 MinnakAsel baktım güzel ama takımların tuniği kısa alt pantolon/eşofman ise dar ☹️☹️ İstediğim gibi eşofman takımları bulamıyorum ya
Honki_Ponki Serpil51 gecen ay kendime ordan arkadasla birlikte kazak aldık benimki xxl dı onun ki xl dı onun ki olmadı benim kide bana olmadı ama kazakları degiştirdik ben onun kini oda benim kini giyyoruz şimdi 😂istedigin gibi gelmiyo ürünler
Toprak_2019 Serpil51 bende sürekli alıyorum gayet güzel ve kaliteli geliyor sadece beden olarak bedenijin bir beden üstünü al mesela ben 62 kiloyum ama eşofman takımlarını xl alıyorum canım ama kalite olarak gayet güzeller
Birminikprensesannesi Serpil51 aynısı olmuyor. Çirkin renkte ve kalitesiz kumaşa benzer ürün gönderiyorlar.