gulcanmete Merhaba 8 günlük lahusayım saçlarım hamilelik sürecinde çok uzadı, beni bunalttık için kestirmek istiyorum. Bir sakıncası var mı merak ediyorum . Bu konuda bilgisi olan var mıııı?
birtutamsac gulcanmete hamilelikte kestirseydiniz keşke, dinen bi sakıncası var mı bilmiyorum ama genelde abdestsiz olduğumuz için ben regl dönemlerinde de saç kestirmezdim
tenceretavakuskana Sac kestırmıyosak ozaman vucuttakı kılı tuyude almamamız lazım lohusaykenn💁🏻♀️Ben kestırmedım ama acık olsaydı ozaman kuafore kestrırdım
Pinarnehir Ben kestirdim bana cok sacma geliyor böyle şeyler ihtiyaç halinde olunan birseye din niye karışsın ki
gulcanmete Kimisi kestir kimisi kestirme diyor bende araştırdığım kadarıyla bir sakıncası yok dediler ama emin olamadım yine de