Bebeğim emmeyi bıraktı sütüm de sağdığımda en fazla 30 cc çıkıyor. Süt üretimini kesmek için doktor dostinex isimli ilacı verdi. 2 gündür göğsümü sağmadım hafif hafif birikimler var sertlikler. Son kez sağıp göğsü boşaltıp mı ilacı kullanmalıyım göğüste olan süt kendiliğinden çekiliyor mu, emzirmeyi sonlandıran anneler süt üretimini durdurmak için ne yaptınız, yardımcı olabilir msiiniz?