Kızlar oğlum 2 gün sonra 5 aylık olucak 5 aydır burnu hep tıkalı çocuk doktoru 1 yaşına kadar normal dedi serum suyu kullandık hep ama hiç açılma olmuyordu
3 gündür aşırı hapşırık ve aşırı burun tıkanması oldu KBB doktoruna gittik optik kamerayla baktı ve burun mukozasında şişlik ve aşırı geniz akıntısı var dedi deloday şurup otrivine pediatrik sprey verdi ve aslında bu ilaçlar 6 ay öncesi kullanılmıyor ama geniz akıntısı ilerlerse akciğere iner ve daha kötü olur o yüzden yazıyorum ilaçları dedi bu kadar uzun sürmesi de alerji kaynaklı dedi toz halı vs bu ilaçları kullanan var mı ?çok kararsız kaldı dokunursa diye