GamzeSB Merhaba arkadaslar , benim 2 seferdir adet dönemim cok sancili geciyor kasikta bi agri vuruyor kesinlikle yerimde duramiyorim dogum sancisi gibi giriyor agridan resmen bayiliyorum . Acaba benim gibi olan var mi ya ?
TheBaby GamzeSB Oluşup kaybolan zararsız kistler oluyor. Benim tam mesela idrar kesesinim altına denk gelmişti. Regl zamanı mahfolmuştum. Doktora gittim. Arada kadınlarda oluşup kayboluyormuş. Hatta çoğunun farkına bile varmıyormuşuz. İdrar kesesinin altına denk gelince fark etmişim. Sizde bi baktırın bence
GamzeSB Bana da aslinda oyle geliyor ama esim devamli kadin doguma git diyor acile gittigimizde kist olabilir dedi hepten korktu bu sefer