Kızlar merhabalarr 🌺 Bebeğim için alerji testi vermiştik ama deri testini bir ay sonraya randevu verdiler. Kan vermeden evvel hiç kakasında belirti falan yoktu 1,5 haftadır bebeğimin kakasında kan pütürcükleri (afedersiniz pul biberli gibi) oluyor. Sizce alerjik midir? Ya da öncesinde olmayıp kan verdikten sonra alerji başlamış olabilir mi kanda yine de çıkar mı?