ezogelinn ilknur_acr94 eviniz 20 dereceden aşağı olmuyorsa kalın gelebilir kızımda 15 aylık 1.6 tog kullanıyorum içine ince pijema takımı giydiriyorum ne terliyor ne üşüyor
Girlpower ilknur_acr94 değil altına sadece askılı body giydirirsen gayet iyi oluyor ben dün akşam denedim çok iyi hiç terlemedi hem de sıcacıktı çok da rahat uyudu :))