Henüz bir haftalığız sarılığı atlatamadığı kilo kaybımız normalinden fazla sma optipro aldım ama bir kaç kişiden gaz yaptığını kabız yaptığını duydum günde iki kez vermeyi düşünüyorum onun haricinde anne sütü her fırsatta önerebileceğiniz bir mama var mı ?