birkediannesi Araştırdım ben de biraz arkadaş reflu deyince..
Cok daha mantıklı geldi.
2 yaş civarlarinda reflu oldugu zaman kusmadan ziyade istahsizlik goruluyormus. Kusmalar daha cok 1 yas oncesi seyrediyormus. Ornegin reflusu olan bir yetişkinde de genelde kusma görülmez..
Diş donemindeyseniz 2 yaş oncesi genelde dişe bagli oluyormuş bence sizin endise etmenize gerek yok gibi
Benimkinin tum dişler bitti, ona rağmen boyle olmasi arastirdigim kadari ile refluyu andırıyor gercekten