Gokats2006 Canım biz 2.ayından beri beraber yıkanıyoruz kızımla. Kucağımda yıkıyorum hem korkmadı sudan yanında ben olduğum için güvenle yıkanıyor. Hemde filede yıkamadan çok daha kolay. Üzerimde t-shirt oluyor ama. Altımda da şort. Mahremiyete küçükte olsa önem veriyorum. Öyle yetişsin istiyorum. Ben yıkıyorum. Babası benden alıp bornoza sarıyor. Kurulayıp giydiriyor. O ara ben yıkanıyorum. Kızım suyu görünce çıldırıyor😁Önce ayaklarına su değdiriyorum. Sonra vücudunu en son kafasını yıkıyorm.