Urazmom sorun olsun olmasın siz kendi isteğinizle işten ayrılıyorsunuz dolayısıyla istifa etmiş oluyorsunuz yani ayrıca istifa etmek, sorunlu işten ayrılmak demek değil. SGK işten çıkış kodlarında doğum sebebiyle çıkış kodu gibi bi kod yok zaten. Öyle olsa doğum sonrası herkes mecburi işten ayrılır işine geri dönmez.