Merhaba hanimlar bebegim 20 aylik olacak 4-5gun düşmeyen ateş ile mücadele ettik alt 1.azi dışını çıkardığı icin ateslendigini düşündük hastaneye götürdük acilde acemilerin elindeydik diye diş olduğu icin birsey yapamıyoruz diyerek geri gönderildik disten dolayi zaten yemiyordu dis etine baski uyguluyor diye surekli lapa seklinde veriyordum yemeklerini ama atesten mi oldu baska birseyden mi anlamadim olan dislerinin arkakasi hep yara tum dis etleri sis dil putur putur iltihap ne yemek ne su ne biberon hic birseh agzina alamiyor dudaklarina kadar atti karbonat ile mudahale ettm ama fayda etmedi bugun hastaneye goturdum bir krem verdiler tüm ağız içine sürmem icin ama gerisi ne olacak bilmiyorum var mi bu durumu yaşayan nolur yardım edin hem hamileym hem bebegim bu durumda 1 haftadır bebegimde beraber ne yiyebiliyorum ne içebiliyorum ne uyuyabiliyorum perisan olduk