Acemi_annee E_srgt ikinciye hamileyim bende bekleyim burda oglum 14 ayina kadar gazi gitmedi hala agliyo 17 aylik oldu yatiyorum kalkiyorum dua ediyorum akilli olur gazi hic olmaz diye 😅
ikizkalpler E_srgt ikizlerim var biri öyle böyle kolik değildi ağzımıza etti 4 ay 🤣🤣 Diğeri çok sakindi maşallah. Şimdi roller değişti kolik olan mis gibi diğeri canavar gibi 😂
brnykt Ben kolik ve çok zor bir bebekmişim annem uyuyayım diye artık fitil verirmiş 🤦🏻♀️ kardeşimin ise ağladığını dahi duymadık. Varlığı yokluğu birdi.
MerveAkty E_srgt beeennn😁 ikinci kızımın ağlaması yok kolay kolay şimdi atak haftasında ondan biraz huysuz ilk kızım hep huysuz 😅🤣