IpekN Hayir oyle düşünmeyin, sütünüz her zaman bebeğinizin ihtiyacına göre gelir. Hatta suan sütünüz bebeğinizin iyileşmesine yardımcı olacak antikorlar üreterek geliyor. Bronsiolit istahi azaltan bir hastalıktır. Suan icin az beslenmesi daha iyidir. Tıkanıklıgi azaldikca az az ve sık sık beslersiniz.
Benim bebegim de yenidogan döneminde bronsiolit oldu, hastanede 3 gun yatarken neredeyse hic emmedi. Ben de ayni şekilde çöktüm. Ama simdi cok sukur evimizdeyiz, uzerinden haftalar geçti..
Sizin de oyle olacak, bir bakmışsınız bebeginiz iyi, sütünüz bol. Ama yeter ki canınizi sıkmayın, bol bol dua edin. 🙏