Mutfağımın lambası bu şekilde duruyor ve sabitlenmiyor,bir şeyle yapıştırmam lazım ama yuvarlağının kenarlarını ne tutabilir alçı tavanda bilmiyorum.Eşim kenarları çok ince olduğu için tutmaz diyor.Benim aklıma şeffaf silikon geldi ama sizce olur mu ? Fotoğraf aşağıda.
https://www.hizliresim.com/h28sjr1